برای این که در یک ساختمان پروژه ایمنی اجرا شود کالکین و کارفرمایان بایستی که مدارکی را برای شروع فرآیند ایمن سازی ارائه دهند. از جمله مدارک مهم برای اخذ این تاییدیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– کپی و اصل سند مالکیت ساختمان
– کپی و اصل کارت ملی مالک ساختمان و یا کارفرما
– فیش پرداخت عوارض مربوطه
– نقشههای فاز 1 ساختمان
– تنظیم کردن قرار مشاوره و اجرای آن با شرکت مجری ایمنی
زمانی که میخواهید با شرکت مجری عقد قرارداد کنید لازم است که در فرم تعیین شرکت مجری بر اساسا دستور العمل سازمان آتش نشانی، در فرآیند ایمن سازی شرکت مجری را کاملا مشخص کنید. لذا ممکن است که انجام دادن فعالیتهای ایمن سازی ساختمان به چند شرکت سپرده شده باشد.